Jan van Rijn
Mijn naam is Jan van Rijn. Ik heb mij twee periodes namens BevolkingsBelangen Hillegom mogen inzetten als wethouder voor onze gemeente en nu vervolg ik die inzet als gemeenteraadslid. Dat doe ik met overtuiging en met hart voor Hillegom en haar inwoners. Ook in deze bestuursperiode wil ik mij blijven inzetten voor de mensen die een steuntje in de rug het hardst nodig hebben. Iedereen moet kunnen meedoen en zich gezien en gehoord voelen.
Een belangrijk speerpunt blijft voor mij het bouwen van voldoende en betaalbare woningen, met speciale aandacht voor onze jongeren. Zij verdienen de kans om in Hillegom te blijven wonen en hier een toekomst op te bouwen. Door te investeren in wonen, leefbaarheid en sociale samenhang zorgen we ervoor dat Hillegom een dorp blijft waar het prettig wonen is – nu en voor de generaties na ons.


